Honda x11

SILNIK
Typ: czterosuwowy
Chłodzony cieczą
Układ: czterocylindrowy
Rzędowy Rozrząd:
DOHC, cztery zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 1137 ccm
Średnica x skok tłoka: 79 x 54 mm
Stopień sprężania: 11:1
Moc maksymalna: 136 KM (103 kW) przy 9000 obr/min
Moment obrotowy: 116 Nm przy 7000 obrlmin
Zasilanie: wtrysk paliwa Smarowanie: z mokrą miską olejową
Rozruch: elektryczny
Alternator: 460 W Akumulator: 12 V 10 Ah
Zapłon: z mikroprocesorem

PRZENIESIENIE NAPĘDU
Silnik- sprzęgło: koła zębate, 1,571 Sprzęgło: wielotarczowe, mokre Skrzynia biegów: pięciostopniowa Przełożenia: 1:2,769; 2:1,938; 3:1,556; 4:1,316; 5:1,167 Napęd tylnego kota: łańcuch o-ring, 2,529
PODWOZIE
Rama: otwarta, boczna z aluminiowych profili i odlewów Zawieszenie przednie: teleskopo­we 43 mm, skok 120 mm Zawieszenie tylne: wahacz aluminiowy, skok 120 mm Hamulec przedni: podwójny tarczowy 310 mm, Dual CBS Hamulec tylny: pojedynczy, tarczowy 256 mm Opony przód/ tył: 120/70 ZR17 / 180/55 ZR17
WYMIARY I MASY
Długość: 2145 mm Szerokość: 750 mm Wysokość: 1115 mm Wysokość siedzenia: 795 mm Rozstaw osi: 1500 mm Minimalny prześwit: 140 mm Kąt pochylenia główki ramy: 25,5° Masa bez płynów: 222 kg Masa pojazdu gotowego dojazdy: 252 kg Dopuszczalna masa całkowita: 410 kg Zbiornik paliwa: 22 I Pojemność miski olejowej: 3,9 I
DANE EKSPLOATACYJNE
Prędkość maksymalna: 245 km/h Zużycie paliwa: 4,5=6,5 I/100 km Przyśpieszenia: 0-100 km/h w 2,9 sak, 0-160 km/h w 5 sak, 0-200 km/h w 12 sak, 60-100 km/h w 3,5 sak, 100-140 km/h w 4,1 sak