Kawasaki ER5.
Po GPZ 500 S i EN 500 również w ER-5 napęd zapewnia chłodzony wodą silnik czterocylindrowy, tym razem o mocy 50 KM. Również podwozie funkcjonuje bez zarzutu. Nie jest super poręczne ale wygodne i stabilne przystosowane do codziennego użytku. Pozycja zarówno kierowcy, jak i pasażera jest swobodna jednak przy obciążeniu dwoma osobami tylny element resorujący wykazuje skłonność do odbijania. Dzięki nisko umieszczonemu siodłu również kierowcy niskiego wzrostu mogą prowadzić w komfortowych warunkach.

Dane: Specyfikacja
Silnik 499cc 4-suwowy, rzędowy,  DOHC, chłodzony powietrzem, 8-valves, dwucylindrowy,
Rozrusznik Elektryczny
Skrzynia 5-biegowa
Ciężar 189 kg wysokość siodła 74 cm.
Pojemność zbiornika  
Zawieszenie  
Misc.   Dostępny w kolorach: srebrny (metalik) inne.
Prędkość Max    158/178 km/h
Moc 25/37 kW ( 34/50 KM ) przy 8000/9000 obr/min