Dla entuzjastów sportowej jazdy w terenie oferujemy wyczynową odmianę DR-Z 400 E . Mocny silnik oddający płynnie moc w całym zakresie prędkości obrotowej, niska masa własna, solidna bezawaryjna konstrukcja stanowi bardzo dobrą propozycję dla tych którzy najlepiej czują się w ciężkim terenie. Uznany za motocykl roku 2000 w kategorii Off-Road przez amerykański magazyn specjalistyczny "Dirt Racing Magazine".


Rodzaj silnika 1 cylinder, czterosuw, chłodzony cieczą, DOHC
Przeniesienie -napędu łańcuch
Pięciostopniowa -skrzynia biegów
System rozruchu -elektryczny
Pojemność -skokowa 398ccm
średnica i skok tłoka 90.0mm x 62.6mm
Moc max 35.3kW (48KM)
Długość całkowita 2235mm
Szerokość całkowita 825mm
Wysokość całkowita 1245mm
Prześwit 325mm
Wysokość siedzenia 945mm
Masa suchego motocykla 119kg


Zawieszenie przednie teleskopy, amortyzatory o tłumieniu olejowym 18 stopniowa regulacja siły dobicia i czternastostopniowa regulacja siły dobicia Zawieszenie tylne wahacz, centralny element tłumiący o tłumieniu olejowym, pełna regulacja napięcia wstępnego sprężyny, 26 stopniowa regulacja siły odbicia i 21 stopniowa regulacja siły dobicia.
Hamulce przód/tył 2xtarcza/tarcza
Rozmiar opon przód/tył 80/100-21 51M/110/100-18 64M
Pojemność zbiornika paliwa 10l