SUZUKI GSX 600/750 F

Czterocylindrowy,
czterosuwowy, rzędowy
600/750 cm3 25/57/68 kW (34/77/92 KM) przy 10 000/10 500/10 500 obr/min
229/231 kg,
wys. siodła 80/79 cm 204,
prędkość max. 220 km/h


 

SUZUKI GSX 750 F

SILNIK

Typ:
rzędowy, czterosuwowy, 4-cylindrowy, chłodzony olejem i powietrzem
Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
Pojemność: 750 cm3
Moc maksymalna: 92 KM (68 kW) przy 10 500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 67 Nm przy 9500 obr./min
Zasilanie: 4 gaźniki Keihin o średnicy przelotu 36 mm

PRZENIESIENIE NAPĘDU

Przełożenie wstępne: koła zębate
Sprzęgło: wielotarczowe, w kąpieli olejowej
Skrzynia biegów: 6-stopniowa
Przeniesienie na tylne koło: łańcuch O-Ring

PODWOZIE

Rama: podwójna, kołyskowa, z rur stalowych o przekroju prostokątnym
Zawieszenie: przód - widelec teleskopowy, tłumienie olejowe, 4-stopniowa regulacja siły tłumienia przy dobiciu, o skoku 130 mm, tył - wahacz, centralny element resorująco-tłumiący, pełna regulacja napięcia wstępnego sprężyny, 4-stopniowa regulacja siły tłumienia przy dobiciu, skok 142 mm
Hamulce: przód - dwie tarcze pływające, o średnicy 290 mm z zaciskami 4-tłoczkowymi, tył - tarcza, z zaciskiem 2-tłoczkowym, o średnicy 240 mm
Ogumienie: przód - 120/70 ZR 17, tył - 150/70 ZR 17

MASY I WYMIARY

Masa własna: 211 kg
Rozstaw osi: 1465 mm
Wysokość siodła: 790 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 20 l

OSIĄGI

Prędkość maksymalna: 225 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,6 s
Zużycie paliwa: 4,7-7,2 l/100 km
Konkurencja: brak Cena: 27 900 zł (z 25.11.2001 r.)

 

Dane do GSX600F 92 rok.
SILNIK
Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem i olejem Układ: czterocylindrowy, rzędowy Rozrząd: DOHC,16 zaworów Pojemność skokowa: 599 ccm Średnica x skok tłoka: 62,6 x 48,7 mm Stopień sprężania:11,3:1 Moc maksymalna: 86 KM (63 kW) przy 11 000 obr/min Moment obrotowy: 58,5 Nm prry 9600 obr/min Zasilanie: cztery gaźniki 33 mm Smarowanie: obiegowe pod ciśnieniem ', Rozruch: elektryczny Alternator: 360 W Akumulator: 12V 11Ah Zapłon: tranzystorowy
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Silnik- sprzęgło: kota zębate; 1,725; od 19921,744 Sprzęgło: wielotarczowe mokre Skrzynia biegów: sześciostopniowa Przelożenia:1: 3,08; 2: 2,06; 3:1,65; 4:1,40; 5:1,23; 6:1,10 Napęd tylnego kota: łańcuch o-ring; 3,285; od 1992 3,214
PODWOZIE
Rama: stalowa boczna, z dwoma przykręcanymi podciągami Zawieszenie przednie: teleskopowe, skok 130 mm Zawieszenie tylne: wahacz stalowy, skok 135 mm Hamulec przedni: podwójny tarczowy 290 mm średnicy Hamulec tylny: pojedynczy tarczowy 250 mm średnicy Opony przód/ tyt:110/80 V17/ 140/80V17
WYMIARY I MASY
Długość: 2110 mm Szerokość: 700 mm Wysokość:1145 mm Wysokość siedzenia: 780 mm Rozstaw osi:1430 mm Minimalny prześwit:140 mm Kąt pochylenia główki ramy: 65°20' Masa bez p#ynów:197 kg; od 1995 r 200 kg Masa pojazdu gotowego do jazdy: 225 kg Dopuszczalna masa całkowita: 415 kg Zbiornik paliwa: 20 I
DANE EKSPLOATACYJNE
Prędkość maksymalna: 210 km/h Zużycie paliwa: 5=71/100 km Przyśpieszenia: 0-100 km/h w 4,5 s, 0-400mw12,8s
W TRAKCIE PRODUKCJI 1988.
Rozpoczęcie produkcji 1989. Nowe przednie zawieszenie z trzystopniową regulacją amortyzatora. Tylny amortyzator z siedmiostopniową regulacją naprężenia sprężyny i czterostopniową re­gulacją odbicia. Wzmocnione zaciski ha­mulcowe, pływające tarcze hamulcowe, in­ne klocki. Dźwignia ssania na kierownicy Tłumiki z koszulką z nierdzewnej blachy. Dźwignia hamulca ręcznego z regulacją sko­ku i nowym włącznikiem "stopu". Trój szpry­chowe kota zamiast sześciu szprychowych. Tylna felga o szerokości 3,50 cala zamiast 3,00. Wzmocniony wahacz o wysokości belki 70 mm zamiast 60. Zmieniona kon­strukcja tylnej piasty, amortyzatora napędu i zębatki łańcuchowej 1990. Gaźniki o zmienionej średnicy gardzieli i konstrukcji; Mikuni BST 3355 zamiast BST 31 SS 1992. Zmiany w rozrządzie, regulacja płytkami zamiast śrub, nowe lury zaworowe, pojedyncze dźwigien4ti zaworowe, zmienio­ne fazy rozrządu i wysokość krzywek, dłuższe i twardsze sprężyny zaworowe. Wat korbowy z przekładnią pierwotną z prostymi zębami zamiast skośnych. Zmienione przełożenia silnik-sprzęgło i skrzynia biegów­ tylne koło. Nowe sprzęgło 1995. Zmienione kota zębate 2, 3 i 6 biegu i odpowiednie watki. Ponadto rokrocznie zmieniano schematy lakierowania
DANE EKSPLOATACYJNE
Numer podwozia: wybity z prawej strony na główce ramy Numer silnika: wybity na nadlewie w tylnej prawej części bloku, nad sprzęgłem Przeglądy/ wymiany: Świece zapłonowe: co 12 000 km Filtr powietrza: oczyścić co 3000 km, wymienić po 12 000 km Gaźniki: co 6000 km Dokręcenie śrub głowicy: co 6000 km Lury zaworowe: co 6000 km Olej silnikowy i fibr: co 6000 km łożyska wahacza: co 12 000 km Zalecany olej:10W 40 API SE lub SF Ilość oleju przy wymianie: 3,6 I Ilość oleju przy wymianie z filtrem: 3,8 I Ilość oleju przy zalewaniu suchego silnika: 5,0 Płyn hamulcowy: DOT 4 Przednie amortyzatory: po 478 ccm 10 W (100 mm od górnej krawędzi) Lury zaworowe (na zimno): ssące i wydecho­we 0,10=0,15; od 1992 roku ssące 0,10=0,20 mm, wydechowe 0,15=0,25 mm Kolejność zaptonów:1-2-4-3 Konfiguracja cylindrów od lewej do prawej owidziane z siodła kierowcy):1-2-3-4­ Podciśnienie na wolnych obrotach: 33,3 kPa +/-1,33 kPa Ciśnienie sprężania:1000=1500 kPa, jednak nie mniej niż 800 kPa Dopuszczalna tolerancja pomiędzy cylindrami max: 200 kPa Dopuszczalny luz tłok-cylinder: 0,12 mm Luz na zamkach pierścieni blokowych: 0,1=0,3 mm dla pierwszego pierścienia od góry i 0,3=0 5 mm dla drugiego Dopuszczalny luz na zamkach pierścieni tłokowych: 0,7 mm Ciśnienie na pampie oleju: powyżej 300 kPa i mniej niż 600 kPa przy 3000 obr/min i 60°C Grubość tarczy sprzęgła: do 1991 r (GSX 600FM) 2,65=2,95; później 2,12=2,28 Dopuszczalna grubość tarczy sprzęgła: do 1991r. (GSX600FM) 2,35 mm; później 1,72 Opuszczany luz widełki-przesuwka skrzyni biegów: 0,50 mm Ciśnienie powietrza w oponach przód/tył: 225/ 250 kPa Świece zapłonowe: NGK DRBES Gaźniki: do 1989 roku (GSX 600FK) ­Mikuni BST 31 SS; późniejsze Mikuni BST 33SS Poziom paliwa:14,6+1-1,0 mm od dolnej płaszczyzny pływaka do płaszczyzny korpusu gaźnika przy gaźniku postawionym "do góry nogami" Wolne obroty: do 1990 r.1100+/-100 obr/min; później 1300 +/-100 obr/min Napięcie na regulatorze napięcia: 13,5V przy 5000 obr/min Akumulator:12V 11Ah Dopuszczalna grubość tarczy hamulcowej przód i tył: 4,0/5,5 mm Momenty dokręcania: (Nm) Pokrywy rozrządu:13=15 Głowica: 35=40 Śruby stopy korbowodu: I stopień ­16=22; II stopień-33=37 gruby bloku silnika 6 mm: 9=13 Śruby bloku silnika 8 mm: I stopień -13; II stopień-20=24 gruby wałków rozrządu: 8=12 Śruby łączące przewody olejowe z chłodnicą i miską olejową: 25=30 Nakrętka sprzęgu: 60=80 Nakrętka sprzęgła rozrusznika:140=160 Koło łańcuchowe zdawcze:100=130 łożysko główki ramy: 30=40, po czym poluzować o 1/4=1/2 obrotu gruba górnej półki: 35=55 gruby zaciskowe górne pótki:15=25 Śruby zaciskowe dolnej półki: 25=40 Oś przednia: 36=52 Oś tylna: 50=80 Nakrętka wahacza: 55=88 Śruby mocujące tylną zębatkę: 48=72
Dane Techniczne ze Świata Motocykli.