SUZUKI VL 1400 Intruder

DANE TECHNICZNE

  • SILNIK: Dwucylindrowy, widlasty V 45 stopni, czterosuwowy, chodzony powietrzem i olejem. Rozrząd typu OHC, Trzy zawory na cylinder, dwa gaźniki Mikuni o średnicy przelotu 36 mm, rozrusznik elektryczny, Alternator o mocy 330W. średnica cylindra/skok tłoka 94/98 mm, pojemność skokowa 1360 cm^3, stopień; sprężania 9,3:1. Moc maksymalna 67 KM przy 5 000 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 113 Nm przy 2600 obr/min.
  • PRZENIESIENIE NAPĘDU: Wielotarczowe sprzęgło w k+/-pieli olejowej, czterostopniowa (od 1991 pięciostopniowa) skrzynia biegów, wał napędowy 0,852, przełożenie tylnej przekładni 2,666.
  • PODWOZIE: Rama podwójna stalowa zamknięta, widelec teleskopowy o skoku 160 mm, wahacz wleczony podparty dwa elementy resoruj+/-co-tłumi+/-ce Hamulce: przód- tarcza o średnicy 295 mm, tył- tarcza o średnicy 275mm. Ogumienie: przód - 110/90 V19, tył - 170/80 V 15.
  • WYMIARY I MASY: Długość całkowita 2335 mm, rozstaw osi 1620mm, wysokość siodła 725mm, pojemność zbiornika paliwa 13 dm^3, masa własna (gotowy do drogi) 260kg. Dopuszczalna masa całkowita 460 kg.
  • OSIĄGI: Prędkość maksymalna 160 km/h, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 5,8 sekundy, średnie zużycie paliwa 5,8 litra na 100 km.

DANE EKSPLOATACYJNE

  • Przegląd techniczny co 6 000 km
  • Wymiana oleju silnikowego co 6 000 km.
  • Wymiana filtru olejowego co 6 000 km.
  • Olej silnikowy SAE SE/SF 10 W 40 (4,3 litra).
  • Świece zapłonowe NGK DPR 8 EA - 9 lub N-D X24 EPR-U9
  • Akumulator 12 V 14 Ah.
  • Luz zaworowy ustawiane automatycznie (hydraulicznie)