Yamaha GTS 1000A

Po pełnym owacji przyjęciu w 1993 roku, mimo wielu technicznych innowacji, GTS 1000, nie potrafił zaskarbić sobie sympatii motocyklistów. Mimo pogłosek o zaprzestaniu produkcji nadal oferowany jest w sieci Yamahy, jednak wyłącznie w wersji z układem przeciwpoślizgowym ABS. GTS 1000 nadal szokuje swoimi rozwiązaniami technicznymi, a o jego oryginalności świadczy fakt, że jak do tej pory nigdzie nie można doszukać się motocykla o podobnych rozwiązaniach takich choćby jak: aluminiowa rama o nietypowym kształcie (Omega Frame) z mocowanym w niej dwudziestozaworowym silnikiem z wtryskiem paliwa i regulowanym katalizatorem, czy niecodzienne przednie zawieszenie zwrotnicowe o charakterystyce zapobiegającej nurkowaniu przodu podczas hamowania.

 

 

 

 
 DANE TECHNICZNE:
 Typ silnika 4-cyl, 4-suw, chłodzony cieczą, DOHC, 20 zaworów, 
 Pojemność silnika 1003 cm 3  prędkość maks. - 227 km/h
 Średnica i skok tłoka 75.5 x 56 mm
 Moc silnika (DIN) 98 KM (72 kW) przy 9000 obr/min 
 Moment obrotowy silnika (DIN)     
 Rozruch Elektryczny
 Pojemność zbiornika paliwa  
 Przeniesienie napędu 5 biegów - łańcuch 
 Wymiary: dług/szer/wys  
 Rozstaw osi  
 Wysokość kanapy  
 Masa własna 273 kg
 Zawieszenie (Przód/Tyl) Widelec teleskopowy
 Hamulce (przód/tył) Tarczowy pojedynczy - Tarczowy 
 Opony (Przód/tył)