Yamaha TW 125
Motocykl ten do złudzenia przypomina znany już od wielu lat TW 200. Nie ma w tym nic dziwnego, gdyż TW 125 powstał poprzez zmniejszenie pojemności skokowej TW 200, tak by dostosować go do mody na motocykle klasy 125. TW 125 nie jest wysoki, ani nie ma zawieszeń o dużym skoku. Przeszkody pokonuje mniej spektakularnie od rasowych enduro (lecz nie mniej skutecznie) - dołem. Sprzyjają temu balonowe opony o rekordowej szerokości (130/80- 18 z przodu, 180/80-14 z tyłu), dzięki którym przy niskiej masie (118 kg) motocykl ten nie zapada się w grząskim terenie. Siodło znajduje się na wysokości 805 mm. TW 125 przewidziany został z myślą o rynku europejskim w roli pojazdu typowo rekreacyjnego. TW 125 ceniony jest za niezawodność, łatwość obsługi i małe zużycie paliwa.


Silnik: